Valgfag

Udbud af valgfag

Valgfag er fag som du har 60 – 90 min om ugen. Valget af disse sker først ved skoleårets start. Se film om valgfag nederst på siden.

Derimod er dit liniefag 3 x 2 timer om ugen, hvilket du har valgt forinden skolestart. Linjefaget kan du enten vælge halv eller helårligt.
Modsat de boglige timer og linjefag, har du meget sjælden lektier for i valgfagstimerne.  Valgfag har du ca. i en 12 ugers periode.

Derved kan du få tre forskellige valgfag i løbet af året.

Af valgfag kan nævnes:

• Padel tennis
  • eSport (12 gamercomputere)
  • Keramik
  • Hjælpetræner
  • Golf (på lokal golfbane)
  • Badminton
  • Fodbold
  • Løb
  • Yoga
  • Spring for begyndere (springcenter)
  • Spring for øvede (springcenter)
  • Dans
  • Fitness – (vi har egen fuldtudstyret fitnessbalkon)
  • CrossFit
  • Spinning
  • Guitar (både øvede og nybegynder)
  • Kreativt værksted (billedkunst og smykkeværksted)
  • Mad/Bagning

Dette er eksempler på tilbud af valgfag. Udbudet afhænger af de enkelte læreres tilbud.

Se film om valgfag lige nedenfor.

Gå tilbage

Film om valgfag

Se filmen og se eksempler på valgfag

Vi tilbyder bl.a. Dans, Padel tennis, Guitar, Yoga, Golf, Keramik, Fitness, Crossfit, Løb, Sløjd, Spinning, Spændende Mad/Bagning, Spring, Strik & Hækling, Hjælpetræner, Kreativt værksted, Smykker, Skak, Udspring, Evotag og Pain Cave