Besøg os

Tilmelding til besøgsdag – bare scroll lidt ned af siden

Se alle linjefagene på 60 sekunder

Kan du ikke vente med at opleve Salling Efterskole?

Måske ønsker du en rundvisning? Tilmelding til besøgsdag sker lige nedenfor.

Forinden kan du lige ta’ et hurtig kig på linjefagsteaseren, som giver dig en fornemmelse af alle linjefagene.

Under fanen linjefag kan du finde en fuld beskrivelse af de enkelte linjefag samt se film om hvert linjefag.

Book dit besøg

Overvejer du et efterskole ophold til næste år? Det er en god ide at besøge skolen inden du tilmelder dig.

Hvis der ikke står “venteliste” ud for skoleåret, kan du godt forvente, at der stadig er ledige pladser i det ønsket skoleår.

En fysisk besøgsdag er for dig, der gerne vil have et indblik i efterskolelivet. Her hører du om vores forventninger og hvad du kan forvente af et efterskoleophold. Rundvisningen foregår ved, at hver familie får en individuel rundviser og du kan undervejs snakke med rundviseren og stille spørgsmål. Afslutningsvis kommer du til at snakke med en lærer for afklarende spørgsmål.

Nedenfor finder du datoer og tilmelding for kommende besøgsdage. Er der behov for en besøgsdag inden for nærmeste fremtid, så kontakt forstander Henrik Nyby på hny@salling-efterskole.dk og forhør om mulighederne.

Udfyld formularen nederst på siden og vælg den dato, der passer bedst til jer.

Ud over besøgsdagene har vi også åbent hus på “Efterskolernes dag”, som altid er sidste søndag i september.

Læs mere om Efterskolernes Dag som IKKE kræver forhåndstilmelding:

Efterskolernes Dag

Virtuel rundvisning?

Kan du ikke vente med at se efterskolen – så ta’ med på denne foreløbige virtuelle tur på hele efterskolen og se elevværelser, fællesstue, springcenter, glidebane, kunstgræsbane, bålplads samt de nye undervisningslokaler – fysiske rammer der er medvirkende til et fantastisk efterskoleliv.

Guld Dennis på glidebanen

Tænker du over hvordan stemningen er på Salling Efterskole? Hvad man laver i fritiden og hvordan faciliteterne egentlig ser ud?

Bliv meget klogere her! Se hvad Youtuberen Guld Dennis fik ud af at være på besøg hos os, hvor han bl.a. prøvede Danmarks længste glidebane.