Efterskolernes Aften

Vi forventer at holde åben efterskole onsdag 8. januar 2025 – tidsrummet for åben skole vil komme senere

Her ser og hører du ikke kun om efterskolelivet – her mærker du efterskolelivet og stemningen en hyggelig januaraften.

Vidste du i øvrigt, at kommer du fra Himmerland/Nordjylland, så kan vi køre dig, der er elev, til færgen Hvalpsund – Sundsøre fredag eftermiddag og hente dig dér igen søndag aften.

Besøgsdag

Alternativt tilbyder vi “Besøgsdage”, hvor du fysisk møder op. Her tilmelder du dig en bestemt dato. På en besøgsdag mødes alle tilmeldte familier til en kort fælles intro, derefter rundvisning hver familie for sig.

Tilmelding “Besøgsdag”

Guld Dennis på glidebanen

Kan du ikke vente med at opleve Salling Efterskole?

Tænker du over hvordan stemningen er på Salling Efterskole? Hvad man laver i fritiden og hvordan faciliteterne egentlig ser ud?

Bliv meget klogere her! Se hvad Youtuberen Guld Dennis fik ud af at være på besøg hos os, hvor han bl.a. prøvede Danmarks længste glidebane.